8x13 ats classic, wheels fitted page 2 |
kammiz
Norwegisch

Dabei seit: 18.10.06
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8x13 ats classic, wheels fitted page 2 |
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i have a 69 kadett b limo and i have ordered 8x13 ET0 ats classics with 175/50-13 tires. i also have the lowest lenk lowering springs and yellow koni dampers.
the brackets which support the spring on each side has been removed to drop it even more.
on this picture it is as low as i want it to be, the wheels are the original 5.5x13 (i think) with 175/50 tires.
what modifications will i have to do to make the wheels fit?
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25.09.08 18.51 |
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baker1959

Dabei seit: 11.07.06
Herkunft: Regensburg, Stoapfalz
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Hi,
some body work at S-frame behind front wheels are needed.
Also the tires will scratch at rear inner fender when the car is fully loaded.
baker
__________________ You don't need to fear the 200HP below the seat,
you need to fear the one donkey sitting on top of it.
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25.09.08 20.49 |
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kammiz
Norwegisch

Dabei seit: 18.10.06
Themenstarter
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i dont think i will ever drive this car with a full load, but do you mean the tire will scratch the rear inner fender or the "felgen" ? the felge will be much wider than the tires.
does somebody have pictures of the modifications i need to do to the s-frame?
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26.09.08 09.44 |
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mawatip unregistriert
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I guess you have very smooth roads in Norway - or low dental costs ...
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26.09.08 11.18 |
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schnarchie

Dabei seit: 19.07.07
Herkunft: Esens Ostfriesland
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Er hat ein Splendid Parts Rennfahrwerk und 185/60-13er Reifen. Die Reifen schleifen aber vorne bei vollem lenkeinschlag.
das Fahrwerk ist nur für rennzwecke mit 175/50-13 geeignet.
schnarchie hat diese Bilder (verkleinerte Versionen) angehängt: |
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Dateigröße:
Dateiname: kadet.jpg
Dateigröße:
Dateiname: kadette2.jpg
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__________________ Info zu Mikrofiche nur per PN
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26.09.08 12.01 |
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mawatip unregistriert
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Machbar ist fast alles, das wenigste ist sinn- geschweige denn geschmackvoll.
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26.09.08 12.05 |
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schnarchie

Dabei seit: 19.07.07
Herkunft: Esens Ostfriesland
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not to drive but it´s look hot
schnarchie hat dieses Bild (verkleinerte Version) angehängt: |
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Dateigröße:
Dateiname: goo.jpg
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__________________ Info zu Mikrofiche nur per PN
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26.09.08 12.20 |
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mawatip unregistriert
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Ja aber mit dem Kadett isser nur noch Viertelmeile gefahren - insofern sinn-, aber nicht geschmackvoll.
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26.09.08 12.36 |
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kammiz
Norwegisch

Dabei seit: 18.10.06
Themenstarter
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schnarchie: is the tires on those cars 175/50 ?
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26.09.08 14.07 |
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MasterK
Dabei seit: 19.08.07
Herkunft: Bell / Eifel
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8x13 et1 - 195/45/13


More Pictures
__________________ www.kiemencoupe.de
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28.09.08 10.52 |
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kammiz
Norwegisch

Dabei seit: 18.10.06
Themenstarter
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that car is nice!!! how much is it lowered?
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28.09.08 21.10 |
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schnarchie

Dabei seit: 19.07.07
Herkunft: Esens Ostfriesland
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sieht echt gut aus
__________________ Info zu Mikrofiche nur per PN
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29.09.08 06.19 |
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MsSuperman unregistriert
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Die oberen Bilder sind aber keine 8x13 Felgen.
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29.09.08 11.59 |
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kammiz
Norwegisch

Dabei seit: 18.10.06
Themenstarter
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Zitat: |
Original von MsSuperman
Die oberen Bilder sind aber keine 8x13 Felgen. |
what pictures is not 8x13 ?
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01.10.08 15.51 |
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MsSuperman unregistriert
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Die auf dem roten und gelben Coupe. Oder sehe ich das jetzt falsch?
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02.10.08 14.04 |
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mawatip unregistriert
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02.10.08 21.02 |
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kammiz
Norwegisch

Dabei seit: 18.10.06
Themenstarter
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you may be right, i dont know. but the white kiemen is 8x13 and it even has bigger tires than i am going to have.
but does anybody have a picture of the modifications i need to do to the s-frame?
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03.10.08 10.01 |
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kammiz
Norwegisch

Dabei seit: 18.10.06
Themenstarter
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nobody has pictures of the modifications that needs to be done?
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12.10.08 15.49 |
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kammiz
Norwegisch

Dabei seit: 18.10.06
Themenstarter
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is this the kind of modification i need to do??
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12.10.08 19.52 |
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Hi i would not cut anything of !
I think that te rims fit without those changings.
You only should make something with the mudgards if there is not enough space to the axle i would prever som distnce plates .
At the end its much more save than other solutions.
Or don`t you want to change the mudgards.
Regards
Nochmal in deutsch ich verstehe das so das er wissen will ob die Felgen nocht auf der Aussenseite sondern auf der Innenseite passen und schlägt vor am achsschenkel etwas zu verändern. Aber da ist doch die Arbeit am Kotflügel viel einfacher bzw mit Distanzplatten zu arbeiten.
Hoffe ich versteh es richtig.
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12.10.08 20.00 |
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